Wstępna rezerwacja nie jest rezerwacją gwarantowaną. Rezerwacja gwarantowana następuje po wpłaceniu całej kwoty rezerwacji w terminie do 2 dni od dnia dokonania rezerwacji, jednak nie później niż podczas zameldowania.
Kilka ważnych informacji:
Aparthouse Marta Kozak
ul. Plebiscytowa 9
40-035 Katowice
NIP: PL6452444135
REGON: 243646633
Warunki zameldowania
-
W formularzu rezerwacyjnym podaj orientacyjną godzinę przyjazdu.
-
W razie jakichkolwiek zmian w terminie przyjazdu niezwłocznie skontaktuj się z nami telefonicznie. W przypadku braku kontaktu z Najemcą , Wynajmujący zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji.
-
Po otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji skontaktuj się z nami w celu ustalenia sposobu zameldowania.
-
Podczas zameldowania do apartamentu zostaniesz poproszony o okazanie ważnego dokumentu tożsamości oraz wypełnienia karty meldunkowej.
-
Opłata za rezerwację apartamentu jest pobierana z góry za cały pobyt za pośrednictwem PayU lub PayPal.
-
Gwarancją rezerwacji jest wpłata całej kwoty do 2 dni od momentu rezerwacji, jednak nie później niż w momencie zameldowania. Opłata jest bezzwrotna.
Warunki wymeldowania
-
Poinformuj nas telefonicznie o godzinie wyjścia z apartamentu dzień przed wyjazdem. Dzięki temu proces wymeldowania będzie znacznie szybszy.
-
Przed opuszczeniem apartamentu sprawdź, czy wszystkie urządzenia RTV i AGD są wyłączone, czy jest zakręcona woda oraz zgaszone światło.
Warunki pobytu w apartamencie:
-
Wymeldowanie musi nastąpić do godziny 12:00, zameldowanie 16:00 – 21:00
-
Zameldowanie po 21:00 jest możliwe tylko w sytuacji gdy rezerwacja jest opłacona w całości przed przyjazdem i uzgodniona wcześniej z obiektem.
-
Całkowity zakaz palenia w apartamentach i w kamienicy: w tym celu można wyjść na dziedziniec, gdzie jest do tego przeznaczone miejsce
-
Cisza nocna trwa od 21:00 do 9:00 rano
-
Apartament musi być utrzymany w czystości
-
W apartamencie między 21:00 a 9:00 nie może przebywać więcej osób niż wcześniej zostało to ustalone w procesie rezerwacji
-
Zakaz organizowania w apartamencie wszelakiego rodzaju imprez, wieczorów panieńskich, kawalerskich, urodzin itp.
Polityka zwrotów:
- Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od Umowy lub Umowy o
świadczenie Usługi przez Konsumenta jest wyłączone m.in. w przypadkach Umów o
świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu
rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami
rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres
świadczenia usługi. - Usługodawca może przewidzieć możliwość zwrotu wpłaty za pobyt przez Klienta na zasadzie umownego
odstąpienia od Umowy, w określonym czasie przed dniem rozpoczęcia pobytu. W przypadku gdy
Usługodawca będzie przewidywał takie prawo, informacja o możliwości realizacji takiego
zwrotu oraz terminie w jakim może on być dokonany, zostanie każdorazowo wskazana w
Serwisie. W takim przypadku Klient może zrealizować swoje prawo kontaktując się z
Usługodawcą e-mailowo. - W takim przypadku Usługodawca dokona Klientowi zwrotu zapłaconych przez niego środków.
- Inne przypadki zamiany lub zwrotu wpłat mogą odbywać się jedynie w drodze indywidualnych
uzgodnień z Usługodawcą. - W sytuacji gdy nastąpi jakaś awaria w mieszkaniu, która będzie uniemożliwiała pobyt gości, Usługodawca ma prawo anulować rezerwację. W takiej sytuacji nastąpi zwrot wpłaconej kwoty w terminie do 7 dni od momentu anulacji rezerwacji. Klient nie może w takiej sytuacji domagać się innych roszczeń.
- Kontakt do reklamacji to biuro.aparthouse@gmail.com
Administratorem Twoich danych osobowych jest Aparthouse Marta Kozak z siedzibą w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 9. Przetwarzanie Twoich danych osobowych jest tylko i wyłącznie w związku z realizacją usługi zakwaterowania krótkoterminowego. Dane osobowe będą przechowywane tylko do czasu zakończenia trwania pobytu w naszych obiektach. Po zakończeniu przetwarzania danych osobowych w pierwotnym celu, dane nie będą przetwarzane w innym celu.
Jeżeli chcesz otrzymać fakturę na firmę to poinformują nas o tym podczas dokonywania rezerwacji. W innym przypadku zostanie wystawiony paragon, a według obecnych przepisów nie będzie już wtedy możliwości wystawienia faktury.
OBIEKT MONITOROWANY CAŁODOBOWO